Obchodní podmínky

Účinné od 1. května 2024

Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") společnosti Vinařství MiQueen s.r.o., se sídlem Za Valama 938, 696 15 Čejkovice, IČO 17942187, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 132202/KSBR Krajský soud v Brně, e-mail info@miqueen.cz, telefonní číslo +420 731 610 344 upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti kupujících a prodávajícího.

I. Základní pojmy

Cena

Finanční částka, kterou budete hradit za Zboží

Cena za dopravu

Finanční částka za doručení Zboží včetně balení

Celková cena

Součet Ceny a Ceny za dopravu

Objednávka

Váš neodvolatelný návrh na uzavření smlouvy o koupi Zboží

Uživatelský účet

Účet umožňující uchování údajů a historie objednávek

II. Obecná ustanovení a poučení

1.

Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

2.

Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout všechny informace správně a pravdivě.

⚠️

Důležité: Nakupující potvrzuje, že jeho věk je 18 let a vyšší.

III. Uzavření smlouvy

📝 Obsah objednávky:

  • Informace o nakupovaném Zboží
  • Informace o Ceně a způsobu platby
  • Identifikační a kontaktní údaje
  • Požadovaný způsob doručení Zboží

✅ Potvrzení objednávky: Vaši objednávku Vám v co nejkratší době potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu. Potvrzením objednávky dochází k uzavření smlouvy.

⚠️ Zjevně chybná cena: V případě zjevně chybné ceny nejsme povinni Vám Zboží za tuto cenu dodat. Za zjevnou chybu se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně nebo chybí či přebývá cifra.

IV. Uživatelský účet

Na základě Vaší registrace můžete přistupovat do svého uživatelského účtu, který umožňuje rychlejší objednávání a přístup k historii objednávek.

🔐 Bezpečnost účtu:

  • Uživatelský účet je osobní - neposkytujte přístup třetím osobám
  • Zachovávejte mlčenlivost ohledně přihlašovacích údajů
  • V případě zneužití neneseme odpovědnost
  • Účet můžeme zrušit při více než 1 rok nečinnosti

V. Cenové a platební podmínky

Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Platbu vyžadujeme po uzavření smlouvy a před předáním Zboží.

🏦

Bankovní převod

Splatnost: 14 dnů

💳

Kartou online

Splatnost: Ihned (přes UniCredit Bank)

📦

Dobírka

Platba při převzetí zboží

💵

Hotově

Při osobním odběru na provozovně

📄 Faktura: Bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též přiložena ke zboží.

🔒 Výhrada vlastnického práva: Vlastnické právo ke zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete.

VI. Doručení zboží

Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby:

🏪

Osobní odběr na provozovně

Za Valama 938, 696 15 Čejkovice

📍

Výdejní místa Messenger

Síť výdejních míst po celé ČR

🚚

Doručení kurýrem Messenger

Doručení na adresu v ČR

⏱️ Doba doručení: Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační.

📦 Kontrola zásilky: Po převzetí zboží je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a v případě závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci i nám.

VII. Práva z vadného plnění (reklamace)

✅ Záruka jakosti

Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží je zboží bez vad, má dohodnuté vlastnosti, je vhodné pro obvyklé účely a splňuje požadavky právních předpisů.

📋 Vaše práva při podstatné vadě:

  • 1.Dodání nového zboží bez vady
  • 2.Opravu zboží
  • 3.Přiměřenou slevu z ceny
  • 4.Odstoupení od smlouvy

📋 Vaše práva při nepodstatné vadě:

  • 1.Dodání nového zboží bez vady
  • 2.Opravu zboží
  • 3.Přiměřenou slevu z ceny

Pokud vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, můžete od smlouvy odstoupit.

⏱️ Lhůty pro reklamaci

Spotřebitelé: Práva z vadného plnění lze uplatnit u vady, která se vyskytne ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

Podnikatelé: Vadu je třeba oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.

ℹ️ Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.

VIII. Odstoupení od smlouvy

🛡️Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží.

📧 Odstoupení můžete oznámit e-mailem na info@miqueen.cz nebo poštou na adresu naší provozovny.

❌ Kdy NELZE odstoupit od smlouvy:

  • Dodání alkoholických nápojů s cenou závislou na výchylkách trhu
  • Zboží upravené podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu
  • Zboží, které podléhá rychlé zkáze
  • Zboží v uzavřeném obalu vyňaté z obalu (z hygienických důvodů)

💰 Vrácení peněz

Cenu Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení na účet, ze kterého byla připsána. Částka však nebude vrácena dříve, než nám zboží vrátíte nebo prokážete jeho odeslání. Náklady na vrácení zboží hradíte Vy.

IX. Řešení sporů se spotřebiteli

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím e-mailu: obchod@miqueen.cz

📋 Mimosoudní řešení sporů:

Česká obchodní inspekce

Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

IČ: 000 20 869

www.coi.cz

Platforma pro řešení sporů online (ODR)

ec.europa.eu/consumers/odr

Evropské spotřebitelské centrum ČR

Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

www.evropskyspotrebitel.cz

X. Závěrečná ustanovení

1. Aplikovatelné právo: Pokud vztah obsahuje mezinárodní prvek, bude se vždy řídit právem České republiky.

2. Komunikace: Veškerou písemnou korespondenci si budeme doručovat elektronickou poštou.

3. Vyšší moc: V případě vyšší moci (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy apod.) neneseme odpovědnost za škodu. Pokud stav vyšší moci trvá déle než 10 dnů, můžeme od smlouvy odstoupit.

4. Archivace: Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě u nás. Vždy však obdržíte potvrzení objednávky a podmínky e-mailem.

Tyto podmínky nabývají účinnosti 1. května 2024

Máte otázky k obchodním podmínkám?

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme: